Pisani prigovor potrošača

Pisani prigovor potrošača

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. st. 1. – 3. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14),

Obavještavamo potrošače da pisani prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu podnijeti u našoj trgovini ili dostaviti poštanskim putem na adresu:

RIZLA PLUS d.o.o.
Josipa Jurja Strossmayera 39
31 000, Osijek

ili poslati putem faxa na broj: +385 31 782 001
ili poslati putem e-maila na: info@headshop.hr

Sukladno čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), na Vaš pisani prigovor očitovat ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora.

U pisanom prigovoru molimo napišite Vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.

Za telefonske upite, komentare, sugestije i prigovore stojimo na usluzi i na info telefonu +385 31 782 001